Access to Nutrition Indeks – Nestlé vodeći u provedbi odgovornih politika oglašavanja zamjenskih mlijeka za dojenčad
Indeks mjeri uspjeh najvećih svjetskih proizvođača hrane i pića u odnosu na njihove politike i prakse vezane uz prehranu i pretilosti
Kompanija Nestlé zauzela je prvo mjesto na listi indeksa Access to Nutrition (ATNI) za 2016. godinu u segmentu odgovornog oglašavanja zamjenskih mlijeka za dojenčad, dok je u ukupnom poretku druga. Nestlé je prema ovom kriteriju izabran kao vodeći proizvođač zamjenskih mlijeka za dojenčad koji slijedi stroga pravila, u skladu s kodeksom Svjetske zdravstvene organizacije te svoje dobre poslovne prakse primjenjuje na globalnom nivou.
Indeks Access to Nutrition je globalna inicijativa koja rangira najveće svjetske proizvođače hrane i pića u odnosu na njihove politike i prakse vezane uz prehranu i pretilosti. ATNI je nezavisni alat koji postavlja standarde, namijenjen je investitorima, zdravstvenim zagovornicima i kompanijama, a formira se na temelju javno dostupnih informacija te onih dobivenih od strane kompanija.
Cilj inicijative je potaknuti kompanije da ulože napore u rješavanje globalnih problema vezanih uz prehranu poput dostupnosti hranjivih proizvoda i odgovornog uključivanja u edukaciju potrošača o pravilnim prehrambenim navikama.
Ove godine u indeks su bile uključene 22 najveće prehrambene kompanije koje su rangirane u sedam kategorija: upravljanje, proizvodi, dostupnost, oglašavanje, stil života, označavanje i cjelokupni angažman.
Indeks je istaknuo Nestléovu „jasnu korporativnu strategiju kada je riječ o prehrani”, a koja se odnosi na stalna unapređenja proizvoda, osiguravanje pristupa hranjivim proizvodima, odgovorno oglašavanje te jasnu komunikaciju preuzetih obaveza.
Vođen strašću prema prehrani, Nestlé će nastaviti sarađivati s ATNI-om te pozdravlja konkretne preporuke iz izvještaja o tome kako poboljšati učinkovitost u svrhu boljeg odgovora na globalne izazove u prehrani.
Više informacija potražite na Access to Nutrition Index.