hrana za i protiv mršavljenja
Izvor slike: thesun.co.uk

Ako želite smršavjeti, prvo je potrebno krenuti od kuhinje i hrane koju pripremate. Tjelesna aktivnost je samo plus u cijelom ovom procesu. Ali hrana koju jedete mora biti odabrana kako biste postigli najbolje rezultate.

Neke metode i načini prehrane ne izdvajaju određene namirnice. U ovakvim metodama težište je obično na jedenju obroka u određeno vrijeme kako bi tijelo moglo uspostaviti vlastiti ritam i na taj način pravilno procesuirati hranu.

Mnoge od navedenih dijeta daju rezultate, ali zahtijevaju određenu disciplinu koja mnogima od nas nedostaje.

Stoga smo mišljenja da je ipak potrebno isključiti određene namirnice iz prehrane kako bi se što prije postigli rezultati.

Rade se razne analize i testovi kako smršavjeti kako bi se pronašao idealan način. Svaka od ovih analiza ima svoju referencu na određenu namirnicu.

U ovom tekstu vam donosimo popis namirnica koje ne biste trebali jesti ako želite smršaviti.

Sastaviti

Pomfrit i čips

Cijeli krumpir je zdrav, ali pomfrit i čips nisu. Pune su kalorija i mogu se jesti nekontrolirano.

U opservacijskim studijama konzumacija pomfrita i čipsa povezana je s debljanjem. Jedna je studija čak otkrila da čips može pridonijeti većem debljanju po obroku nego bilo koja druga hrana.

Štoviše, pečeni ili prženi krumpiri mogu sadržavati tvari koje uzrokuju rak. Zato je najbolje jesti običan, kuhani krumpir.

Zaslađena pića

Pića zaslađena šećerom jedna su od najnezdravijih namirnica na planetu. Oni su snažno povezani s debljanjem i mogu imati katastrofalne zdravstvene učinke ako se konzumiraju prekomjerno. Iako su slatka pića bogata kalorijama, vaš ih mozak ne registrira kao čvrstu hranu.

  Nove Nestlé Fitness Delice žitarice

Kalorije tekućeg šećera ne daju osjećaj sitosti i nećete jesti manje ako ih koristite. Ako ste ozbiljni u namjeri mršavljenja, razmislite o potpunom odustajanju od slatkih pića.

bijeli kruh

Bijeli kruh je visoko rafiniran i često sadrži mnogo dodanog šećera. Ima visok glikemijski indeks i može povisiti razinu šećera u krvi. Jedno je istraživanje pokazalo da je konzumacija dvije kriške (120 grama) bijelog kruha dnevno povezana s 40% većim rizikom od debljanja i pretilosti.

Srećom, postoje mnoge zdrave alternative konvencionalnom pšeničnom kruhu. Međutim, imajte na umu da svi pšenični kruhovi sadrže gluten.

Bomboni

Bomboni su izrazito nezdravi. U malo pakiranje pakiraju puno dodanog šećera, dodanih ulja i rafiniranog brašna. Slatkiši su puni kalorija i siromašni nutrijentima.

Boca slatkiša prelivenog čokoladom prosječne veličine može sadržavati oko 200-300 kalorija. Nažalost, slatkiše možete pronaći posvuda. Čak su strateški postavljeni u trgovinama kako bi natjerali potrošače da ih impulzivno kupuju. Ako želite nešto slatko, pojedite komad voća ili šaku orašastih plodova.

Većina voćnih sokova

Većina voćnih sokova koje možete pronaći u supermarketima ima vrlo malo zajedničkog s cijelim voćem. Voćni sokovi visoko su prerađeni i puni šećera. Zapravo, mogu sadržavati jednako toliko šećera i kalorija kao i napitci zaslađeni šećerom, ako ne i više. Također, voćni sok je obično bez vlakana i ne zahtijeva žvakanje.

To znači da čaša soka od naranče neće imati isti učinak sitosti kao sama naranča, što olakšava konzumaciju velikih količina u kratkom vremenu. Klonite se voćnih sokova i umjesto toga jedite cijelo voće.

Kolači i slatkiši

Pekarski proizvodi, kolačići i kolači puni su nezdravih sastojaka poput dodanog šećera i rafiniranog brašna. Mogu sadržavati i umjetne trans masti, koje su vrlo štetne i povezuju se s mnogim bolestima.

  Savjeti za orašaste plodove, kesten i kupus

Ova hrana nije baš zadovoljavajuća i vjerojatno ćete vrlo brzo ogladnjeti nakon što pojedete ovu visokokaloričnu hranu s malo hranjivih tvari. Ako želite nešto slatko, posegnite za komadićem tamne čokolade.

Alkohol (posebno pivo)

Alkohol ima više kalorija od ugljikohidrata i proteina, odnosno oko 7 kalorija po gramu. Umjereno pijenje alkohola čini se u redu i zapravo je povezano sa smanjenim debljanjem.

S druge strane, česta konzumacija povezana je sa značajnim debljanjem. Važnu ulogu igra i vrsta alkohola. Pivo može uzrokovati debljanje, ali umjereno pijenje vina zapravo može biti korisno.

Sladoled

Sladoled je nevjerojatno ukusan, ali je vrlo nezdrav. Pun je kalorija, a većina ih je krcata šećerom.

Malo sladoleda tu i tamo je u redu, ali problem je što je vrlo lako konzumirati ogromne količine bez ikakve kontrole.

Razmislite o izradi vlastitog sladoleda, koristeći manje šećera i zdravije sastojke poput jogurta i voća.

Pizza

Pizza je jedna od najpopularnijih brzih jela. Međutim, komercijalno napravljene pizze također su vrlo nezdrave.

Imaju puno kalorija i često sadrže nezdrave sastojke, poput visoko rafiniranog brašna i prerađenog mesa.

Ako želite uživati ​​u komadu pizze, pokušajte je napraviti kod kuće od vlastitih sastojaka. Domaći umak za pizzu također je zdraviji jer onaj kupljen u supermarketima može sadržavati puno šećera.

Ako znate da postoji mjesto koje sigurno radi puno zdravije pizze onda idite jesti na takva mjesta.

Visokokalorični napici od kave

Kava sadrži nekoliko biološki aktivnih tvari poput kofeina.

Ove tvari mogu potaknuti vaš metabolizam i povećati sagorijevanje masti, barem kratkoročno.

Međutim, negativni učinci nezdravih sastojaka poput umjetnog vrhnja i šećera nadmašuju sve pozitivne strane. Visokokalorični napici od kave zapravo nisu ništa bolji od slatkih napitaka.

  Zašto i ljeti treba piti mineralnu vodu?

Ako volite kavu, najbolje je da se držite obične crne kad pokušavate smršaviti. Izbjegavajte dodavanje šećera i vrhnja.

Obična crna kava može biti vrlo zdrava i pomoći vam u sagorijevanju masti. No, visokokalorični napitci od kave koji sadrže umjetne sastojke vrlo su nezdravi.

Namirnice s visokim postotkom dodanog šećera

Dodani šećer vjerojatno je najgora stvar u modernoj prehrani. Pretjerane količine povezane su s nekim od najtežih bolesti u današnjem svijetu.

Ova namirnica sa sobom nosi mnogo praznih kalorija koje nemaju nikakav učinak. Neke od namirnica su slatke žitarice koje se jedu za doručak ili nemasni jogurt s okusom.

Trebali biste biti oprezni pri odabiru hrane s niskim udjelom masti ili bez masti, jer proizvođači često dodaju puno šećera kako bi nadoknadili okus koji se izgubio uklanjanjem masnoće.

Zaključak

Najgora hrana za mršavljenje je visoko prerađena junk food. Ova je hrana obično puna dodanog šećera, rafiniranog brašna ili dodane masti.

Obavezno obratite pažnju na etiketu proizvoda koji kupujete kako biste mogli vidjeti sastav. Neke namirnice treba ograničiti u prehrani bez obzira na njihovu korisnost. Razlog tome je njihov kalorijski sadržaj (orašasti plodovi, sušeno voće…).

Kako biste uz pravu hranu postigli puni učinak, pazite na način prehrane. Jedite polako, ne žurite i pažljivo žvačite svaki zalogaj.

Izbacite navedene namirnice i uvedite redovitu tjelovježbu pola sata dnevno i vjerujte da ćete se vrlo brzo riješiti viška kilograma.