Je li moguće smršaviti bez dijete?

Mnogo je korisnih dijeta koje učinkovito skidaju kilograme, no mnoge od njih karakteriziraju osjećaj gladi i odricanje od određene hrane.

Osim toga, nije neuobičajeno da se kilogrami vrate nakon što završite s određenim djetetom. Stoga se mnogi slažu da je najbolji mogući način trajnog mršavljenja polagano mršavljenje.

Velika većina stručnjaka slaže se da je moguće izgubiti višak kilograma i bez dijete.

Prvo što trebate učiniti je uvesti neka osnovna pravila u svoj životni stil i rezultati će doći.

Ovdje se ne radi o velikim žrtvama, dovoljno je samo malo prilagoditi dnevnu rutinu i možete očekivati ​​gubitak kilograma bez dijete.

U nastavku teksta donosimo 10 jednostavnih pravila koja će vam pomoći da se višak kilograma riješite postupno, bez izgladnjivanja organizma.

Otprilike 450 g masti jednako je 3500 kalorija. Smanjenjem 500 kalorija dnevno modifikacijama prehrane i tjelovježbe možete izgubiti oko pola kilograma tjedno.

Ako samo želite zadržati svoju trenutnu težinu, dovoljno je smanjiti 100 kalorija dnevno da izbjegnete 2 funte koje većina odraslih dobiva svake godine.

Usvojite neke od ovih jednostavnih i bezbolnih strategija koje će vam pomoći da smršavite bez odlaska na dijetu.

Sastaviti

Ne preskačite doručak

Sadržaj

  Nestlé Health Science podržava razvoj prve mikrobiološke terapije u svijetu

Zajednička točka za mnoge ljude koji su smršavjeli i ostali na željenoj težini jest da su doručkovali svaki dan.

Mnogi ljudi misle da je preskakanje doručka odličan način za smanjenje kalorija, ali na kraju pojedu više tijekom dana. Istraživanja pokazuju da ljudi koji doručkuju imaju niži indeks tjelesne mase od onih koji ga preskaču.

Za doručak jedite žitarice s voćem i nemasnim mlijekom. Ovaj brzi i hranjivi početak dana dobar je početak za mršavljenje bez dijete.

Nemojte jesti noću

Odredite vrijeme kada ćete prestati jesti tako da ne jedete u kasnim noćnim satima ili grickate razne gluposti dok gledate televiziju. Popijte šalicu čaja, otopite tvrdi slatkiš u ustima ili uživajte u maloj šalici laganog sladoleda ako želite nešto slatko nakon večere.

Nakon toga obavezno operite zube jer su manje šanse da ćete nešto pojesti ili popiti.

Mudro birajte svoje tekuće kalorije

Zaslađena pića puna su kalorija, ali ne potiskuju glad kao čvrsta hrana. Žeđ utažite vodom, gaziranom vodom s agrumima, obranim ili nemasnim mlijekom i malim porcijama 100% voćnog soka.

Pokušajte popiti čašu hranjivog ili niskokaloričnog soka od povrća kako biste bili siti između obroka. Smanjite alkohol jer je kaloričan. Ako tijekom dana popijete čašu ili dvije vina, onda barem vikendom izbacite unos alkohola i smanjite unos kalorija.

Jedite produktivnije

Konzumiranje puno niskokaloričnih voća ili povrća smanjit će potrebu za hranom koja sadrži višak masnoća i kalorija.

Umjesto mesa jedite povrće ili započnite ručak ili večeru salatom i jušnim varivom. Obogatite svoju kuhinju voćem i povrćem i uključite ih u svaki obrok ili kuhinju.

Vaša će prehrana biti obogaćena vitaminima, mineralima, fitonutrijentima, vlaknima, a ako unosite dovoljno hranjivih namirnica, nećete posegnuti za slatkišima.

  Djeci za užinu dajte jabuku, ne grickalice

Jedite žitarice

Zamjenom rafiniranih žitarica poput bijelog kruha, kolača, kolačića i pereca, dodat ćete prijeko potrebna vlakna, tako da ćete vjerojatno jesti razumnije porcije.

Odaberite kruh i tjesteninu od cjelovitog zrna pšenice, smeđu rižu, mekinje ili ražene pahuljice i krekere od cjelovitog zrna.

Kontrolirajte svoje okruženje

Još jedna važna strategija za smanjenje unosa kalorija je kontroliranje vašeg okruženja, od opskrbljivanja kuhinje s mnogo zdravih opcija do odabira pravih restorana.

To znači izbjegavati restorane koji nude sve što možeš jesti. Isto vrijedi i za objekte brze prehrane.

Ako ste na okupljanju gdje je dostupan švedski stol, popijte čašu vode prije jela.

Smanjite porcije

Da ne radite ništa drugo osim da smanjite porcije za 10 do 20%, smršavjeli biste. Većina porcija koje pojedete u restoranima ili kod kuće veće su nego što vam stvarno trebaju.

Postignite kontrolu porcija korištenjem manjih zdjelica, tanjura i šalica. Na taj način će vam se i porcija činiti većom jer je u manjoj posudi.

Povećajte broj poduzetih koraka

Postupno dodajte više koraka. Svaki dan podignite granicu za nekoliko stotina koraka. Učinite što možete kako biste bili aktivniji tijekom dana. Ako imate psa za kućnog ljubimca, svakako idite s njim u šetnju.

Prisilite se što više hodati čak i banalnim aktivnostima.

Jedite proteine ​​u svakom obroku i međuobroku

Dodavanje čistih, nemasnih proteina svakom obroku i međuobroku pomoći će vam da se dulje osjećate sitima, pa je manja vjerojatnost da ćete se prejedati. Pokušajte s nemasnim jogurtom, malo orašastih plodova, maslacem od kikirikija, jajima, grahom ili nemasnim mesom.

Stručnjaci preporučuju manje obroke za održavanje razine šećera u krvi.

Prijeđite na lakše opcije

Kad god je moguće, koristite nemasne vrste preljeva za salatu, majonezu, mliječne proizvode i druge. Kalorije se lako mogu smanjiti ako koristite proizvode s niskim udjelom masnoće, a ako taj proizvod pomiješate s drugim proizvodima, razlika se neće primijetiti.

  Povrće u vlastitoj bašti

Na primjer, možete jesti senf umjesto majoneze, slatki krumpir umjesto bijelog, koristiti obrano mlijeko u kavi itd.

Ovo su vrlo jednostavni i učinkoviti koraci koje možete poduzeti, a koji će vam pomoći da smršavite bez izgladnjivanja.

Napisali smo potpuni vodič o tome kako smršaviti!