Besplatni sportsko-zdravstveni pregledi za djecu

merkur-bh-osiguranje

U četiri bh. grada, profesori s višegodišnjim iskustvom u radu sa djecom, djeci će dati individualne savjete i preporuke za zdravije i bezbrižnije odrastanje.

Sarajevo, 1.11.2016. - U periodu od 14. do 19. novembra Merkur BH osiguranje u Sarajevu, Tuzli, Mostaru i Banjoj Luci organizira besplatne sportsko-zdravstvene preglede za djecu uzrasta od 6 do 12 godina. Pregledi će obuhvatiti provjeru fizičke spremnosti djece, test izdržljivosti i sportskih vještina, dok će se ispitivanje funkcije mišića vršiti pomoću osam specifičnih testova. Pregledi su povjereni timu profesora s višegodišnjim iskustvom u radu s djecom, a sprovode se prema programu kompanije Merkur LifeStyle GmbH, članice Merkur Grupacije zadužene za promociju zdravog životnog stila i dobitnika prestižne nagrade za organizaciju medicinskog SPA programa u Evropi. Nakon pregleda roditelji će biti upoznati s finalnim rezultatima i preporukama u smislu zdravog stila života djece.

“Mi želimo zdraviju i bolju budućnost djece širom BiH, stoga smo i pokrenuli incijativu o besplatnim sportsko-zdravstvenim pregledima. Naši stručnjaci pobrinut će se da svako pregledano dijete dobije individualne savjete i preporuke za zdravije i bezbrižnije odrastanje. Raduje nas da su roditelji već pokazali veliko interesovanje i prijavili svoju djecu za preglede. Pozivamo i ostale roditelje da prijave svoje mališane do 13. novembra,” - naglasila je Sabina Mujanović, predsjednica uprave Merkur BH osiguranja.

Prijave djece mogu se izvršiti na besplatni telefon Merkur BH osiguranja 080 02 02 25 ili putem e-maila info@merkur.ba, nakon čega će svako dijete dobiti termin za pregled u trajanju od 30 minuta.  Pregledi će se obavljati tokom pet radnih dana u period od 17 do 20h, na sljedećim adresama Merkur BH osiguranja:

Sarajevo      Fra Anđela Zvizdovića br.1

Tuzla             1. Inžinjerske brigade b.b.

Banjaluka    Trg srpskih junaka br.3

Mostar         Ante Starčevića b.b.

Merkur BH osiguranje nedavno je predstavilo vizuelni i sadržajni rebrending, a aktivnosti usmjerene na najmlađu populaciju samo su dio novog koncepta poslovanja.

Podijeli:
  • Facebook
  • Digg
  • Google
  • E-mail this story to a friend!
  • Technorati

Ostavi komentar

Morate biti prijavljeni da ostavite komentar.

Gusto TV

Newsletter

Upišite se u naš Newsletter i budite uvijek obaviješteni o novim aktuelnostima na vrijeme!

Oglasi

Oglasi

  • Oglasavajte se