Hranom protiv stresa

stress-and-anxiety

Ukoliko ste pod stresom, postoji hrana koja će vam pomoći da ga prebrodite. Umjesto da pojedete nešto nezdravo izaberite slatki krompir, borovnice, puretinu, šparogu i govedinu.

Slatki krompir

Ukoliko vam trebaju ugljikohidrati, izbjegavajte pomfrit i brzu hranu. Umjesto toga jedite slatki krompir, koji je spor, ali trajan izvor energije. On neće dovesti do pada nivoa šećera poput drugih vrsta hrane bogate ugljikohidratima.

Borovnice

Borovnice su prirodni antioksidansi, a bogate su i vitaminom C te predstavljaju dodatne rezerve i tako vam pomažu u borbu protiv stresa. Bogate su vlaknima i regulišu nivo šećera u krvi.

Puretina

Puretina sadrži aminokiselinu triptofan, koja u mozgu dovodi do stvaranja hemikalije “za dobro raspoloženje”,a to je serotonin. Serotonin smiruje i daje osjećaj opuštenosti.

Šparoga

Šparoga je bogata folnom kiselinom koja djeluje umirujuće. Kada ste pod stresom, vaše tijelo luči hormone koji utječu na vaše rasoloženje. Unošenje određenih vitamina i minerala održava vaše raspoloženje na željenom nivou, jer oni stvaraju serotonin.

Govedina

Govedina smanjuje stres jer sadrži B vitamine i cink. Ona sadrži i nezdrave, zasićene masti, koje povećavaju opasnost od bolesti krvnih sudova i srca, kao i drugih bolesti, no, korisna je ukoliko birate manje masne komade mesa. Zdrav način pripremanja govedine je da je narežete tanko i tako pečete te je poslije toga servirate uz salatu.

Podijeli:
  • Facebook
  • Digg
  • Google
  • E-mail this story to a friend!
  • Technorati

Ostavi komentar

Morate biti prijavljeni da ostavite komentar.

Gusto TV

Newsletter

Upišite se u naš Newsletter i budite uvijek obaviješteni o novim aktuelnostima na vrijeme!

Oglasi

Oglasi

  • Oglasavajte se