Savjeti za prazničnu top formu

savjeti-za-top-formu

Iako je malo onih koji uspijevaju odoljeti raskošnom prazničnom stolu s obiljem delicija, poenta nije u izbjegavanju svega i svačega ili u prejedanju, nego u pronalasku zlatne sredine kako biste i poslije praznika ostali u dobroj formi.

Pripremila: Dragana Nižić

Planirajte porcije

Pretpostavljamo da će vas tijekom praznika posvuda dočekati prepuni stolovi hrane i pića, a vi imajte na umu kako ne morate isprobati sve što je ponuđeno, jer iz dana u dan takvo prejedanje rezultira nakupljanjem suvišnih kalorija i osjećajem pretrpanosti. Stoga odlučite što želite probati i vodite računa da vam porcije budu u skladu s dnevnim navikama koje ste imali prije praznika. Ako ne možete odoljeti francuskoj salati i drugim kremastim pripravcima, nije kraj svijeta, kasnije jednostavno uzmite jedan umjesto tri željena kolača i balansirajte obroke po tome principu zbrajanja i oduzimanja.

savjeti-za-top-formu-2

Doručak zlata vrijedi

U praznično vrijeme ne zaboravite svoje redovne obroke, ne preskačite ih i uvijek doručkujte kako biste si osigurali dovoljno energije i smanjili pretjeranu glad koja vodi prejedanju. Ujutro konzumirajte kašice od cjelovitih žitarica, mlijeko i jogurt s voćem, a kako ne biste „navalili” na praznični stol, prije toga kod kuće pojedite neki manji lagan obrok. Također gazirane sokove i velike količine alkohola zamijenite vodom i prirodnim sokovima i držite se pravila umjerenosti te ni u čemu ne pretjerujte.

Podijeli:
  • Facebook
  • Digg
  • Google
  • E-mail this story to a friend!
  • Technorati

Ostavi komentar

Morate biti prijavljeni da ostavite komentar.

Gusto TV

Newsletter

Upišite se u naš Newsletter i budite uvijek obaviješteni o novim aktuelnostima na vrijeme!

Oglasi

Oglasi

  • Oglasavajte se