Kako preživjeti jutro poslije?

drunkxmascb_450x350

Decembar je tipični praznični mjesec, doba kada sa poslovnih idemo na privatne zabave, pa opet ispočetka do Nove godine, a nekad uveliko pređe i u mjesec najpraznijih džepova. Prazne džepove smo nekako naučili preživljavati, ali jutro poslije zabave ide daleko teže. Ekspresnog lijeka za mamurluk, neispavanost, glavobolje, mučnine, groznice i umor nema, ali postoje stvari koje će vam pomoći da ublažite vaše stanje i olakšate oporavak, posebno onih dana kada se već sljedećeg jutra budete morali uputiti na posao.

Pripremila: Dženana Hrlović

Bez obzira na razloge slavlja (važno je samo da ih ima), budite spremni i za ono što vas čeka narednog jutra. Decembar je radostan mjesec jer dolazi vrijeme zabava, ali i vrijeme opuštanja od stresa koji nas je pratio cijele godine u našim nastojanjima da ostvarimo zadate poslovne ciljeve. Međutim, sve te zabave su mač sa dvije oštrice, jer sa opuštanjem na površinu ispliva i iscrpljenost, a ako je ova zabava peta u nizu, ne čudi što glavobolje, neispavanost, mučnine i slične posljedice postaju sve intenzivnije.

Bolje spriječiti nego liječiti ili kako se pripremiti za partijanje

San: Prije nego zabava počne (pa čak i dan ranije), osigurajte si dosta sna. Jedan od uzročnika lošeg stanja nakon dobre zabave je svakako neispavanost, pa priuštite sebi barem nekoliko sati sna više nego inače.

Hrana: Ukoliko nemate dovoljno informacija o zabavi, odnosno o hrani na zabavi, obavezno jedite prije odlaska, jer ne želite stići tamo, uzeti piće i onda shvatiti da su vam jedini izbor uz čašicu - krekeri. Naravno, nemojte pretjerivati, jer osim nekoliko centimetara na vašem struku, od previše hrane možete dobiti i mučninu, a onda se zabava završava i prije nego je počela.

Voda: Obavezno popijte i dvije čaše vode prije polaska - manja je vjerovatnoća da ćete dehidrirati zbog prisustva alkohola u krvi. I ne zaboravite da osobe koje inače pate od mamurluka u suštini imaju manje hemijskih spojeva koji poništavaju toksine iz alkohola, slično je i sa ženama u odnosu na muškarce, ali i sa godinama. Što smo stariji veća je mogućnost da će nas mamurluk pogoditi. Zato pažljivo s pićem.

Party time

Punog stomaka i naspavani, vjerovatno ste spremni za zabavu. Ali ni tu nije kraj promućurnog razmišljanja o sutrašnjem danu.

Čaša vode glavu čuva: Vodite računa da ne prekoračite svoju ličnu granicu kada je o piću riječ. Između dvije čaše ili čašice, obavezno popijte po čašu vode.

Svijetla vs tamna pića: O miješanju pića već je toliko toga rečeno, ali malo ljudi zna da je uvijek bolje izabrati prozirna svijetla pića, jer ona tamna i obojena sadrže više toksina, pa će i posljedice biti teže.

Snekovi: Ne zaboravite mezu, ma koliko to bezvezno zvučalo. Mali zalogajčići s vremena na vrijeme spriječit će da se brzo opijete. Bilo bi dobro da izbjegavate napitke bogate kofeinom, jer će oni pospješiti dehidraciju.

Ples: I naravno plešite, jer će vam fizička aktivnost pomoći da brže izbacite toksine iz organizma.

U sitne sate

Zapravo jutro poslije najčešće počinje našim povratkom kući, pa prije spavanja obavite još nekoliko važnih stvari. Dame obavezno trebaju skinuti šminku, kako sutra ne bi izgledale više iscrpljeno nego što jesu. Obavezno pojedite nešto, najbolje obrok bogat ugljikohidratima. I naravno popijte dosta tečnosti, najbolje vode i voćnih sokova. Izbjegavajte gazirane napitke, jer oni mogu pospješiti mučnine. Vodu pripremite pored kreveta, jer ukoliko ste popili koje piće više, žeđ će vas vjerovatno buditi tokom noći.

Jutro poslije

Probudili ste se sa glavoboljom, mučninom, iscrpljeni? Vrijeme je za naredni tretman, ali pod uslovom da ste zaista spavali dovoljno. Neispavanost neće biti vaš saveznik u borbi protiv mamurluka.

-          Istuširajte se, ali mlakom vodom, otvorite prozor ili čak prošetajte, jer će vam kisik pomoći da se lakše oporavite.

-          Poznati narodni lijek za vaše simptome je svakako rasol (voda u kojoj se kiselio kupus), pa samim tim ni sarma od kiselog kupusa nije za odbaciti. Osim toga, među jelima koja pomažu kod ovakvih stanja su i domaća pileća supa, te supa od paradajza, koji zahvaljujući velikoj količini vitamina C bude metabolizam.

-          Izbjegavajte kafu i kofeinske napitke, oni će samo pogoršati stvar. Popijte frape od banana, mlijeka i meda ili uzimajte po malo meda tokom dana. Pojedite jabuku, popijte sok od svježe iscijeđene narandže, a ukoliko vam želudac to dozvoljava popijte i čaj od đumbira. Kod glavobolje su od pomoći i aspirini ili ibuprofeni, ali svakako pokušajte ostale metode, te za farmaceutskim sredstvima posegnite samo u krajnjem slučaju.

Ukoliko vas poslije zabave očekuje naporan dan ne zaboravite da osim simptoma, trebate ukloniti i fizičke tragove vašeg ludog provoda. Rashlađeno mlijeko ili kriške krastavaca trebali bi riješiti problem podočnjaka. Umijte se ledenom vodom (barem toga u decembru ne nedostaje), utopite lice u hidratantnu kremu, naoružajte se preparatima za smanjenje tegoba i pravac posao. Ili je opet party-time?

Podijeli:
  • Facebook
  • Digg
  • Google
  • E-mail this story to a friend!
  • Technorati

Ostavi komentar

Morate biti prijavljeni da ostavite komentar.

Gusto TV

Newsletter

Upišite se u naš Newsletter i budite uvijek obaviješteni o novim aktuelnostima na vrijeme!

Oglasi

Oglasi

  • Oglasavajte se