Novembar 2009

Surfate arhivu za Novembar 2009.

Moderna bosanska maslanica

Moderna bosanska maslanica

Jelo je bogato bjelančevinama, B12 i željezom (gljive, meso) te prevenira anemiju, međutim, sadrži i visok nivo zasićenih kiselina (kajmak i vrhnje) koje povisuju kolesterol, te bijelo tijesto koje deblja, uz slabu nutritivnu vrijednost.

Janjeći kotlet s ruzmarinom (hercegovački)

Janjeći kotlet s ruzmarinom (hercegovački)

Jelo je bogato vitaminima B skupine, željezom i cinkom (janjetina), kao i A, C, E vitaminima i čitavim spektrom minerala (povrće), pa jača krv i imunitet. Oprez: crveno meso sadrži visok stepen kolesterola, pa konzumirati umjereno.

Sarajevski šiš ćevap

Sarajevski šiš ćevap

Jelo je bogato željezom i vitaminom B12, pozitivno djeluje u prevenciji anemije. Konzumirati umjereno s obzirom na relativno visok procenat kolesterola.

Sarajevski sahan

Sarajevski sahan

Jelo je odlična kombinacija proteina, ugljikohidrata, vlakana, vitamina A, C, B i E, te kalija. Način pripreme također je vrlo zdrav - ovo je dobar primjer zdravog bosanskog jela!

Bamija sa janjetinom

Bamija sa janjetinom

Janjetina sadrži visokokvalitetne bjelančevine, dok je bamija odličan izvor C i A vitamina, te folne kiseline, magnezija i kalija. Bamija je tradicionalno jelo protiv prehlade, a njena sluz pozitivno djejuje na upaljeno grlo.

Pastrmka sa orasima

Pastrmka sa orasima

Jelo je bogato omega 3 masnim kiselinama (riba i orasi) koje izvrsno pomažu zdravlju srca i krvnih žila, te radu mozga, kao i proteinima (riba), škrobom (krompir) i B vitaminom (polenta). Lako probavljivo jelo.

Imam baildi

Imam baildi

Jelo je bogato probavnim vlaknima, vitaminima C, A i B, te antioksidansima i kalijem, pa pozitivno djeluje na varenje, i jača imunitet organizma.

Burek

Burek

Jelo sadrži bjelančevine, zasićene masnoće i škrob. Preporuka: uz pitu pojedite veliku porciju povrtne salate, kako bi obrok bio potpun.

Baščaršijska čorba

Baščaršijska čorba

Čorba je dobar izbor za rekonvalescente i omladinu. Prženje brašna loše utiče na dobru liniju kod odraslih osoba, pa tu metodu koristite umjereno. Mljeveno meso treba odmah upotrijebiti, kako bi se spriječila oksidacija.

Višegradska čorba

Višegradska čorba

Ova je čorba dobar izvor proteina (meso) i vitamina C i A, kalija i magnezija. Uz integralno pecivo, predstavlja kompletan obrok.

Gusto TV

Newsletter

Upišite se u naš Newsletter i budite uvijek obaviješteni o novim aktuelnostima na vrijeme!

Oglasi

Oglasi

  • Oglasavajte se